niedziela, 17 września 2017

Róża

Parę lat temu zrobiłam tym samym wzorem mniejszą zazdrostkę, a że mam przypadłość powtarzania ulubionych wzorów to też w te wakacje powstała druga część w temacie róży.


Uwielbiam firany robione na szydełku i z chęcią się nimi chwalę:))
Tylko bardzo ciężko je fotografować.
U mnie, pewno jak i w całej Polsce dzisiaj  pada deszcz. O dziwo ten ponury dzień za oknem pozwolił mi zrobić w miarę oglądalne zdjęcia.



Ta mniejsza trochę przyszarzała, chyba zrobię nowy dół w dwóch oddzielnych częściach...










Chętnie podzieliłabym się z Wami jakąś książką...niestety u mnie nastąpił okres posuchy w wyborze. Po odrzuceniu kolejnej i kolejnej, szukając większych głębi i przemyśleń wzięłam się za Dostojewskiego- Bracia Karamazow.
Z uporem, przewracam kartki. Książka wymaga niezwykłej uwagi i skupienia.
Wiadomo, klasyka do łatwych nie należy.
Sięgając po nią w okresie licealnym nie do końca, albo i ogóle jej nie pojęłam. Pamiętałam tylko trzech braci w konflikcie z ojcem:(
Przyznam, że i teraz rozważania filozoficzno-teologiczne sprawiają trudność. Język nie ułatwia,wymaga dużej koncentracji. Jednak mozolnie trwam przy lekturze, bo daje mi poczucie maksymalnego skupienia i wyciszenia.
To taka joga dla umysłu:))D

Ewa:)

4 komentarze:

  1. Ja też jestem fanką szydełkowych firanek:-). A jaką nitką szydełkujesz? Ja robiłam kordonkiem Maxi, ale widziałam szydełkowane cieńszą nicią i te wyglądają pięknie i lepiej sprawdzają się na większych modelach, bo są lżejsze.
    Twoje zazdrostki ślicznie zdobią okno:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Górna część zrobiona jest z Maxi, szydełko 1,5. Faktycznie jest masywniejsza.
    Dolna na pewno z cienkiego kordonka tylko nie pamiętam już jaki to był. Szydełko na pewno 1,25 -bo to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to problem z zimą masz z głowy:) Róże przesłonią Ci Świat:) I to JAKIE RÓŻE!!!
    Zazdroszczę cierpliwości do szydełka:)
    Podrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:))
    Do zimy to pewno jeszcze bałwany wydziergam:D

    OdpowiedzUsuń