sobota, 21 marca 2015

Moje plany czytelnicze

Ogarnął mnie stan chorobowy. Znacie go, kiedy patrzycie na półki pełne nie przeczytanych książek i kompletnie nie wiecie co macie przeczytać? Ja znam dość dobrze, właśnie się w nim znalazłam.
Wybrałam parę pozycji literackich, które mam zamiar przeczytać w czasie nie sprecyzowanym.
Jak znam siebie to między ten stosik wpadnie jeszcze nie jedna książka, która będzie ważniejsza od pozostałych.
Dobrze, że mogę przytrzymać egzemplarze dłużej, bo akurat tak się składa, że moja  wiejska biblioteka przeprowadza remont całego budynku.
Takie tam fafarafa na wsi z windą, jak że potrzebne dla ludzi niepełnosprawnych.
Cieszy mnie to, jak widzę że coś pozytywnego powstaje na użytek niepełnosprawnych i z myślą o starszych osobach.


"Dzwony" Richard Harvell
"Plan"  Patrycja Gryciuk
"To, co zostało"  
"Czarne skrzydła"  
"Kiedyś byliśmy braćmi" Ronald H. Balson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz