piątek, 3 lipca 2020

Wspomnienie

[...

Dni mijały coraz dłuższe, coraz cieplej było u mnie
Coraz lżejsze miała suknie, lekko płynął wiosny strumień
...

Lato, lato, lato, echże ty

...]
                                          Marek Grechuta "Wiosna ach to Ty"



Podróż wakacyjna w tym roku uległa zmianie. Corona pokrzyżowała plany i z ciepłego południowego wybrzeża trzeba było zrezygnować. Wyjazd nad nasze polskie morze też stał pod dużym znakiem zapytania. Jednak chęć spotkania się z moją córką przeważyła na wyjeździe.
Tak też na przełomie wiosny z latem, jak w piosence Grechuty wyruszyliśmy najpierw do Gdańska w odwiedziny, a potem na kwatery do Dębek.

Czemu Dębki?
Bo to mała miejscowość. W czerwcu wydawała nam się bezpieczniejsza od dużych kurortów nad morskich i przyjazna zwierzętom. Co oczywiście nas cieszy. Zawsze wyjeżdżany z naszym psem i zwracamy  dużą uwagę na miejsce pobytu.
W Dębkach jest nawet Psia plaża-dosłownie pod taką nazwą figuruje jedno z wejść plażowych na mapie.
Dużo terenów zielonych co za tym idzie kilometry miejsc spacerowych dziką promenadą.
Wszystko to co lubimy robić z psem....spacery, morze...zachód słońca...

                   

Spódnica jak i sweter zrobiłam dużo wcześniej. Bardzo chciałam zaprezentować  na wyjeździe.
Jak widzicie zdjęcia nie są zrobione w słoneczny dzień (nad czym teraz ubolewam), choć takich dni było dużo ale zwyczajnie nie zawracaliśmy sobie głowy łapaniem światła na sesje blogową.
Zdjęcia powstały w jedno pochmurne popołudnie.

Biała spódnica. To ona powinna być główną atrakcją tego wpisu. Zrobiona z kordonka Cotton Fillet 100g/570m Szydełko 1,25  mm
W pasie wszyłam gumkę.
Inspirowałam się zieloną spódnicą -zdjęcie poniżej.
Zdjęcie, jak i wzór pochodzą z internetu.



W połączeniu z lekkim sweterkiem Tu w sam raz na pochmurną letnią pogodę.

A to nas piesio Figunia. Nasz członek rodziny i przewodnik w spacerach :D



Udanych wakacji:))Ewa


6 komentarzy:

  1. Ładna. Takim wzorem maxi poszerzana byłaby super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ może kiedyś zrobię taką do kostek.

      Usuń
  2. Jak dobrze wszystko dopoasowane kolorystycznie do tematyki morskiej. Mnie się te zdjęcia kojarzą z inną piosenką : " Plaża dzika, plaża ..." Życzę kreatywnie wykorzystać resztę urlopu i czekam na Twoje myśli o przeczytanych stronicach.Pozdrowienia z Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️
      Czytam teraz Topielą Jakuba Ćwieka, ale tak bez przekonania.
      Za to kończę oglądać Genialną przyjaciółkę i chyba sięgnę po dwie ostatnie książki z serii. Tak bardzo mi się spodobało 😁

      Usuń
  3. Słyszałam o tej miejscowości, u nas jest dość popularna. Fajnie, że mimo wszystko mogłaś wyjechać:-) Ja w tym roku siedzę całkowicie w domu, nawet nie przez coronę - roboty mamy od groma, ani mi w głowie podróże, nawet roweru jeszcze w tym sezonie nie wyjęłam... Będę nadrabiać w kolejnym roku, mam nadzieję:-)
    Piękne kreacje, idealne urlopowe i ślicznie się z morzem komponują:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Przyjemnej i owocnej pracy Reniu. A urlop nie zająć, nie ucieknie 😅

      Usuń