czwartek, 14 listopada 2019

Szal z motywem liścia


Motyw liścia bardzo mi znany ale mało doceniany.
Od jakiegoś czasu często mnie prześladuje i swoim urokiem wkrada się w moje prace.
Najpierw zrobiłam bluzkę tu subtelnie przemycając owy listek.
Teraz szal z samych liści. Myślę, że sweter byłby przesadą w zagęszczeniu ale szal ma swój urok.
Jest duży, ciepły. Można się nim owinąć lub tylko okryć.





Nie zabrakło mitenek do kompletu. I choć na zdjęciu moja ręka wygląda jakby była w gipsie to zapewniam w rzeczywistości zyskują na swym uroku. Aparat zwyczajnie kłamie:D Wszystkie przecież o tym dobrze wiemy ...:D



Wykonany dość przyjemną włóczką firmy Schachenmayr Originals Trachtenwolle.
Kolor ecru z lekkim melanżem szarości i brązu nr 00080
Robiłam drutami nr 5
Zużyłam 4 motki po 100g.

Wzór zaczerpnięty z internetu wydał mi się dość gustowny, ponieważ ładnie się układa  z obu stron. Gdy na niego patrzę to nie wiem która ze stron bardziej mi się podoba. I to jest ogromna zaleta.
Jego struktura daje efekt przestrzenny. Nie jest całkiem gładki.
Oczka na środku są łączone igłą, co sprawiło mi największą trudność.

W wykonani bardzo prosty. Typowy wzór telewizyjny.
Dziergało się super:))
Po wypraniu nie rozciągnął się i nabrał jeszcze większej lekkości.



Teraz parę słów dla tych którzy czytają.
Polecam najnowszą  książkę Ałbeny Grabowskiej "Matki i Córki"
Książka o kobietach i dla kobiet. Kto lubi tą autorkę  z pewnością się nie zawiedzie.

"Vera" dopiero sięgam po lekturę ale z opisu jest w podobnych klimatach.
Mam dwobec niej dość spore oczekiwania, bowiem Wydawnictwo Literackie mało kiedy mnie zawodzi.



Wkręciłam się w szale dość mocno pozytywnie. Na drutach kolejny. Ale o tym w kolejnym poście...

Pozdrawiam:))Ewa

8 komentarzy:

  1. Cześć, Ewo,
    Ten właśnie liść jest najbardziej atrakcyjny ze wszystkich dotąd widzianych, bo jest taki konkretny. Bardzo na czasie robótka, bo tak jest fajnie czymś otulić w jesienne dni. Super szalik, zdrowo nosić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretny liść-podoba mi się. Pomyśleć, że brakowało mi pomysłu na tytuł wpisu😂
      Szal zrobiłam na prezent, dłudo się nim nie nacieszę.
      Dziękuję Honoratko:)

      Usuń
  2. Liście to mój ulubiony wzór i mam już sporo rzeczy zrobionych tych wzorem. Szał cudny😁na pewno jeszcze nie raz wykorzystasz ten motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙏
      Na pewno wykorzystam, pewnie zrobię drugi taki sam 😅

      Usuń
  3. Bardzo ładny szal, puszysty, wygląda też na mięciutki. Rzeczywiście wygląda dobrze po obu stronach. A mitenki też mają motyw liścia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Rzeczywiście jest mięciutki.
      Mitenki robiłam 2 prawe, 2 lewe
      Następnym razem pomyślę o liściu na mitenkach 😁

      Usuń
  4. O tak, najbardziej lubię wzory, które równie dobrze wyglądaj na lewej, co na prawej stronie. A liściasty szal jest po prostu fenomenalny, kolor, wielkość i do tego mitenki, wszystko razem wspaniale się komponuje:-)

    OdpowiedzUsuń