poniedziałek, 23 września 2019

Żółty, jesienny liść...:D

Witam się ze wszystkimi po przerwie, można nazwać letniej. Tak na prawdę to nie lato się do tego przyczyniło. Muszę się po prostu przyznać:-wypaliłam się ale nie tak do końca.
Zawsze w pogorzelisku pozostaje ziarno które zakiełkuje.
Słabo podlewane motywacją do dziergania ziarno obrodziło w żółtą lniano-bawełnianą bluzeczkę.
Proces dość długi.
Pobudzona pierwszymi promieniami słońca skusiłam się na mocno intensywny kolor. Zupełnie nie mój, ale przecież zmiany są potrzebne.



Początkiem wakacji wrzuciłam włóczkę na druty i nie spiesznie skończyłam końcem lata.


Choć dalej dziwię się wyborem koloru to bluzka wyszła całkiem, całkiem...
Robiona z góry na dół z lekkim ażurem w kształcie liści. Rękaw jak przystało na kończące lato za łokieć. Przykrywa co nie co ;)
Włóczka Drops Belle (4) żółty, zużycie nie całe 8 motków, druty 4 mm.
Włóczka w pracy ma tendencję do rozdwajania się co trochę utrudnia.
Po blokowaniu układa się bardzo dobrze, gładko.
Po wypraniu nie rozciągła się ale jest bardzo ciężka i trudno schnie. Prałam ręcznie, nie wiem jak w pralce.



 Mimo wszystko,że wypadłam na trochę z blogosfery to serdecznie Wszystkich którzy jeszcze mnie pamiętają serdecznie pozdrawiam:)Ewa

4 komentarze:

  1. Świetnie, że jesteś znowu tu. Osobiście brakowało mi Twoich rozważań, przeczytanych książek i robótek. Mam nadzieję, że wszystko z czasem się ułoży, i znajdziesz czas, aby postukac w klawiaturę. Sweterek w pogodnym kolorze musi dodawać ci energii. Serdecznie pozdrawiam i życzę jesiennego pozytywu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Honorato, że nie zapomniałaś o mnie.
      Obiecuję sobie: będe pisać częściej. W następnym poście coś o książkach.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo udany sweterek. Lubię włóczkę Bellę właśnie za tę ciekawą bo strukturę i kolory. Życzę Ci kolejnych udanych udziergów. Nie daj się wypaleniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwszy raz robiłam z Belle1. Jeszcze sięgnę po nią. Marzy mi się kolor chabrowy albo szary...

      Usuń