piątek, 8 marca 2019

Eco siatka

Witajcie:)

Eco siatka-trwało to wieki...



Po wielu próbach udało mi się skończyć siatkę ze sznurka.
Nie miałam gotowego schematu, więc metodą prób i błędów udziergałam siatkę na zakupy.
Za pierwszym podejściem wyszła za długa😜 Sięgająca podłogi, a może i dalej.
Ręce mi opadły, myślę sobie: kółka jej dorobię, będzie posuwista jak walizka ha...ha...
No i do prucia.
Za drugim podejściem efekt wyszedł prawie zamierzony 😛

Załapałam bakcyla na tego typu opakowania i mam nadzieję, że następne będą robione w mig:))

Ps.
Za namową mojej córki założyłam profil na fejsie. Nie jest on zbyt ważny dla mnie.
Ale...utworzyłam grupę Kołowrotek To mnie już bardziej cieszy:))
Grupa powiązana jest z moją stroną blogerską nawiązuje do moich robótek w bardziej szczegółowy sposób:)
Bedzie tam więcej krótkich informacji z dnia codziennego. O czytaniu, gotowaniu i ćwiczeniach.
Wzory, przepisy, wspólne wspieranie.
Taki misz masz.
Jednym słowem Kołowrotek musi się kręcić:D
Grupa jest zamknięta, ale serdecznie Was zapraszam. Znam wiele z Was i myślę, że miło by było spotkać się z Wami na portalu. Tym bardziej, że Google+ będą likwidowane :(
 Zapraszam serdecznie LINK

Pozdrawiam:)Ewa

3 komentarze:

  1. fajna torba pozdrawiam i zapraszam do siebie ewcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do FB urazę, bo nie lubi mojego bloga i blokuje wszystkie linki, które do niego prowadzą (jest teoria, że mam wroga, który zgłosił, że moje linki coś naruszają), więc w odwecie staram się z niego nie korzystać;-) Z Google+ też nigdy nie korzystałam... Co innego blogosfera - to moim zdaniem najbardziej przyjazne miejsce w sieci:-)
    A siatka super i też mam pokusę taką sobie wydziergać:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Im więcej siedzę na FB tym bardziej widzę jak mi pożera czas... wiem trochę to zaprzecza temu co napisałam wcześniej zapraszając do udziału 😁
    Ale wzorów mnóstwo, czuję się naładowana inspiracjami.
    Siatki są super. W planach kolejne:))

    OdpowiedzUsuń