środa, 25 października 2017

Dużo wcześniej...


Czas tak szybko mija, nie obejrzymy się i już Boże Narodzenie za pasem.
I jak co roku fakt ten nadejdzie szybciej niż nam się zdaje, a z nim ozdoby świąteczne.
U mnie wygląda to tak, że pomysły te związane głównie z dzierganiem  pozostawiam na tzw. później i co roku nie jestem na czas.
Nie da się w mig wykonać mnóstwa gwiazdek, czy obrobić bombki. Ewentualnie szybką serwetkę ale też nie zawsze, bo akurat metalicznych nici w domu brak.
W tym roku postanowiłam, że będzie inaczej i do pracy wzięłam się dużo wcześniej.  


Projekt, jak widzicie to dużo elementów zawieszonych na przeźroczystej nici, przekładane szklanymi koralikami.
Wzorem zachwyciłam się parę lat temu ale jak zwykle odkładałam wykonanie i zawsze, gdy nadchodził TEN moment to żałowałam, że kolejny szalik do zrobienia był ważniejszy
Tym razem będzie inaczej: gwiazdki zawisną w kuchennym oknie.


Czytam dalej Folletta Świat bez końca, wszak to powieść obszerna i nie dla osób niecierpliwych.
Kto nie oglądał serialu-polecam na równi z książką.


Wzór pochodzi z gazety: Szydełkowanie nr 5/2013 Boże Narodzenie
Nici to kordonek Maximum metalic nr 1815-S i 0000-S kupiony na allegro.

Pozdrawiam:)Ewa

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, choć czasem muszę nabrać dystansu żeby mi się nie znudziło.

      Usuń
  2. Piękne ozdoby. Ja co roku budzę się z ręką w nocniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, choć w tym roku ostro wywijam szydełkiem:D

      Usuń
  3. Akurat tego pomysłu nie widziałam nigdzie gdzie go mogę znaleźć? Piękny projekt i chciałabym go zobaczyć na oknie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miesiąc temu wyszła trzecia część Filarów Ziemi:)

      Usuń
    2. Wzór pochodzi z gazety: Szydełkowanie nr 5/2013 Boże Narodzenie.
      Na pewno się pochwalę jak gwiazdki zawisną w oknie, pewnie dopiero w grudniu.
      Wydana w tym roku III część dopiero zmobilizowała mnie do przeczytania II :D

      Usuń
  4. Piękne:) Cudny zestaw kolorystyczny i gwiazdki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Będą pasować w kuchni biało-szaro-oliwkowej.

      Usuń