czwartek, 22 marca 2018

Słoiki jak lampiony...


Witam:)
Bardzo chciałabym pokazać ukończone swetro ponczo , którego zarys pokazywałam.
Niestety:(
Z uwagi na zimną pogodę nawet nie próbuję robienia zdjęć w plenerze. Lepiej chuchać na zimne, o katar nie trudno.
Tym czasem w ferworze już przedświątecznego sprzątania wpadłam na pomysł nowych dekoracji.
Pomysł podpatrzony gdzieś na necie, wzór mój.





 Tak prezentują się w dziennym świetle.
Oczywiście aparat fotograficzny znowu robi psikusa i pokazuje inne kolory
Sznurek w obu słoikach jest biały. Tak dla sprostowania sprawy:D
Kupiłam go dzisiaj w sklepie na stoisku z gwoździami, łańcuchami i innymi artykułami ogrodniczo-budowlanymi.
Było nawet zabawnie. Pan za ladą pyta do czego potrzebuję sznurek? Do dekoracji, odpowiadam.
Pan się stara, szuka w wielkich zwojach sznura białego. Wyciąga najmniejszy odpowiedni odcieniem bieli. Ja uradowana i radosna mówię: Tak, to ten o którym myślałam!
A pan na to, że to sznur do wiązania mięsa.
-Proszę Pana, Pan jeszcze nie wie co ja w kuchni używam. Młotka na przykład zamiast moździerza, a bez sekatora moja kuchnia nie istnieje.

Sami widzicie, zwykły market, pasmanteria to za mało:D Inspiracji trzeba szukać czasem w dziale budowlanym :DD








Pozdrawiam:)Ewa

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda(?) Dają tyle ciepła, z przyjemnością wchodzę do kuchni wieczorem.

      Usuń
  2. Bardzo dobry pomysł. Już widzę takie światełka zawieszone na drzewkach na działce o zachodzie słońca. Dzisiaj akurat byłam w takim dużym sklepie budowlanym, bo co nieco zmieniamy w łazience, i kiedy ujrzałam mnóstwo sznurków to mimowolnie zatrzymałam się i już chyba z mojej miny mąż wyczytał czym to może się skończyć, bo pogonił mnie z tego działu do kupowania tego, po co przyjechaliśmy.Czy pomagałaś klejem w przytwierdzaniu sznurka? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mężem to tak już jest- zakupy zawsze przemyślane i praktyczne, zawsze do celu, a nam głowa się obraca we wszystkich strony i oczy jak teleskopy dostrzegają szczególiki na półkach sklepowych :D
      Światła zawieszone to zdecydowanie świetny pomysł:)
      Używałam klej silikonowy z pistoletu, nakładany nie wielką ilością, punktowo. Głównie przy podstawie.

      Usuń
  3. Bardzo ładne i klimatyczne lampiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Myślę, że to nie ostatnie. Bardzo je polubiłam:))

      Usuń