piątek, 27 stycznia 2017

Zimowa sukienka


Jakiś cas temu pisałam o fascynacji włóczką zakupioną w sklepie z tanią odzieżą tu
Prując, nie miałam jeszcze zamierzonego planu na wykonanie czegokolwiek, choć zawsze marzyła mi się sukienka. Najpierw miała być cała czerwona ale to w swoim czasie, gdy na drodze stanęła mi  piękna niebieska nić to długo się nie wahałam by ją wydziergać.


 Robiona jest metodą od góry.
W pasie zwężana, na zdjęciu oczywiście tego nie widać...nie ważne
Od pasa poszerzana  w literę A




















Choć mroźno, to na spacerze było całkiem sympatycznie, słońce przygrzewało, pies wplątał się w krzaki, pan się przewrócił ratując Fgę z opresji a pani chciała na siłę fotkę z pupilką ale widać piesek nie był zainteresowany;)




















Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających:)Ewa

10 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! Wygląda na faktycznie ciepłą! Serio bez kurtki?
    Beagle! Mój bicolorek byłby zachwycony takim towarzystwem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Rozumiem, że jesteś właścicielką psa tejże rasy uparciuchów?

      Usuń
  2. Widać, że spacer był przyjemnością i sesja fajnie się udała, na takie fotki warto czekać:-). Sukienka super i idealnie do Ciebie pasuje. Zarówno kolory, jak i fason doskonale dopracowane:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest cudna. Bardzo dobrze "leży". Kolory super do rudych pięknych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dopasowałaś sukienkę, bardzo mi się podoba, wzór, kolor i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka.
    Dawno sama nie robiłam nic większego niż czapka i szal.
    Ale jakoś wyobraźnia nie podsuwa mi jak dziergać od góry....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Metoda od góry jest bardzo prosta i przede wszystkim bezszwowa.
      Poszperaj w necie na pewno znajdziesz opis wykonania.

      Usuń
  6. I sukienka ...i modelka godne najwyższej pochwały. Ekipa towarzysząca przy sesji zdjęciowej też się spisała na medal. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)) Ale uwierz mi sporo zdjęć musiałam przejrzeć żeby wybrać te, które wydały mi się najkorzystniejsze.

      Usuń