sobota, 28 grudnia 2019

Szal i warkocze


:)
 
Czas żegnać stary dobry rok i witać nowy z ufnością i nadzieją, że zawsze może być lepszy od poprzedniego :,)
W tym roku to już mój ostatni zrobiony szal. Jeszcze przed świętami dla mojej Siostrzenicy Marty.
Wyzwanie ogromne, bo Młoda nie mogła się zdecydować na wzór.
Dostałam tylko informację, ma być prosty, bez dziur, czyli nie ażur. Z góry określona włóczka.
Tak najlepiej prawo lewo i już!
Dla mnie zbyt nudno, więc kopałam w necie za wzorami. Na stronach rosyjskich jestem już stałym gościem:D
Myślę: może warkocze. I bingo szal jest zrobiony z warkoczy tylko trochę innych.
Dwa oczka prawe, dwa lewe przeplatane.Takie tam wariacje na temat prostych oczek.
Udało się:))


Wykonany dość przyjemną włóczką firmy Schachenmayr Originals Trachtenwolle.
Kolor ecru z lekkim melanżem szarości i brązu nr 00080
Robiłam drutami nr 5
Zużyłam 4 motki po 100g.
Ta sama co przy motywie liścia TU

Wzór wychodzi dość zwarty, mięsisty, ciepły



W tym roku to już mój ostatni post.
Nie będę robić szczegółowych podsumowań. Przecież wszystko co zrobiłam w tym roku ma dla mnie dużą wartość.
I niech tak pozostanie...
Z książkami jest podobnie, choć nie które pozostają bardziej w pamięci.

A! Plany? To tylko te najbliższe :) Jak widzicie, niewielki stosik książek i zamówiona włóczka z Dropsa Puna na szal dla Córki:))  [ Honorato:czarny:D ]


Życzę Wam Kochane dobrego roku 2020

Pozdrawiam:))Ewa

4 komentarze:

  1. Piękny szal a czy masz może jego schemat? Bo podoba mi się bardzo ta przeplatanka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podaję link do wzoru
      https://domowykolowrotek.blogspot.com/p/szal-i-warkocze.html

      Usuń
  2. Bardzo ładnym akcentem uwieńczasz swoje tegoroczne prace ręczne. Szal oczywiście "super" udany, widać, że będzie niezastąpionym przy otulaniu się. Ale moje serce skradła jednak FIRANKA. Też sobie zaplanowałam, że "Bieguni' Tokarczuk muszę w tym roku przeczytać. Ewo, niech Ci się wszystko układa, niech nie brakuje czasu na pracę i relaks. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honorato:)
      Czuję, że masz chęć chwycić szydełko do ręki w nowym roku i udziergać firankę 🙂?
      Spełnienia marzeń tych dziewiarkich i osobistych:))

      Usuń