sobota, 19 marca 2022

Moherowy kardigan

Witam:)) Ślicznie wiosenną pogodą. U mnie przedsmak wiosny już w powietrzu. Na ten czas szykowałam sweter rozpoinany w kolorze oczywistej zieleni. Moja duma i perełka póki co w szafie wisi.
Na kardigan wybrałam YarnArt MOHAIR TRENDY col.111 ok. 4,5 motka druty nr 5,5 mm. Dołożyłłam jeszcze cieniutką nić merynosa SESIA Extrafine 100g/1500 m color butelkowa zielń 2450
Książki...na dzień dzisiejszy, pustka:(( dwie zaczęte, nic nie idze to czytanie. Książki obsadzone w tematyce wojennej odpadają, np. Kod Róży Katie Quinn. Obiektywnie patrząc nie mogę się do nich przekonać. Może ma na to wpły obecna sytuacja na świecie. Wojna przestała być dla mnie odległa, stała się realna, groźna, nieobliczalna. Unikam też filmów z zawartością scen przemocy wojennej. Polecam kryminały np. cykl Przemysława Piotrowskiego. Wróciłam do Genialnej przyjaciółki. Uwielbiam wszystke części i uwielbiam film. Nie wiem co bardziej.
Moim odkryciem zeszłego roku jest Marcin Pilis jego Cisza w Pogrance mnie powałiła. W tej chwili nie mogłabym jej przeczytać. Miłego wekendu Wam kochane życzę:))ewa Ps. czekam na dostawe włóczek...i co? w sobote Inpost do mnie nie dojeżdża:((

8 komentarzy:

  1. Rozumiem, co się z Tobą dzieje, bo też mam podobnie. Bardzo często nie mogę zdecydować się na coś konkretnego, bo w głowie chaos. Teraz ukończyłam testowanie chusty u Reni, więc znowu mam dylemat, co dalej na druty wrzucić, bo włóczek to zapas uzbierał się. Co do "Genialnej przyjaciółki", to też byłam pełna zachwytu i książką i filmem.Z biegu przeczytałam jeszcze kilka pozycji tej autorki, ale to już tak mnie nie wzięło. Mam jednak nadzieję, że po kilku miesiącach wszystko się zmieni na lepsze. Trzymajmy się , nie dajmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,że HBO wypuściło ostatnią część Genialnej przyjaciółki? Oczywiście czytałam ale serial daje mi ukojenie.
      Ściskam mocno:)Honorato na pewno wraz z wiosną zakwitnie nowy projekt w Twojej głowie:)

      Usuń
  2. Twój kardigan jest zachwycający! Nie dziwię się, że jesteś z niego dumna. Nie dość, że perfekcyjnie wykonany i idealnie dopasowany to jeszcze ma cudne detale, guziki, które są jak biżuteria, piękne plisy i jeszcze kieszenie! Szkoda że nie ma na nie zbliżenia:-) Co do włóczek, nie wiem na czym to polega, ale wg mnie połączenie różnych nitek w zbliżonych kolorach dodaje efektu głębi i takie wrażenie naturalności. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guziki faktycznie są perełką. Trochę się ich naszukałam, są duże.
      Łączenie włóczek to wielka sztuka. Czasem prosty sweter w melanżu robi wiele.
      Kieszeń wykończona jest od środka jednym kolorem.
      Miło,że wpadłaś podejrzeć moją pracę:)

      Usuń
  3. Cardigan jest swietny. Piękny kolor. Też zamierzam zrobić taki sam tylko w innym kolorze. Muszę wyrabiać zapasy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Trzymam kciuki za Twój kardigan, powodzenia:)

      Usuń
  4. Piękny kardigan! I włóczka cudna, i kolor! Bardzo mój! Też zaczęłam kardigan z moheru, ale jakoś utknęłam. Niby przyjemnie się go robi, a ja jednak przerabiam teraz motki na chusty. Dziękuję za polecenie książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊
      Często jest tak, że robimy dwie robótki równocześnie, to zabija monotonię.Jest ok.

      Usuń