niedziela, 14 lutego 2021

Walentynkowo...

...powstały skarpety dla Niej ❣️ i dla Niego ❣️ typu do chodzenia po domu. Takie zwykłe grubaski z grubej włóczki na drutach nr 4mm.

Walentynki to dzień bardzo sympatyczny, taki miłosny. Dzisiaj darzymy miłością bezwzględną wszystkich i wszystko. Warto o tym napisać i przypomnieć sobie co kochamy i kogo kochamy, jak kochamy?

Uczucie w brew pozorom dla mnie czasem trudne i nie takie oczywiste jakby mogło się wydawać.

Niektórych kocha się lub kochało całym sercem. Co to znaczy? Każdy odpowie inaczej, bo dla każdego serce inaczej bije. Ale uczucie sympatii jest uczuciem wielkim. Łatwiejszym. Przez to mniej zobowiązującym?

Tak, czy inaczej dzisiaj z mężem świętujemy. Czego i Wam życzę. Lody w gorących malinach że śmietaną będą i może szampan tuż po... 🤭



 


To, że kocham ❣️ dziergać na drutach, szydełku i kocham ❣️ książki to już wiecie.

Kocham ❣️ moją rodzinę. Bez wymieniania członków, mogę kogoś pominąć ?

Kocham ❣️ mojego psa.

 
 
Codzienne przytulanki po obiadku:D Też kocham ❣️ ja i moja sunia Figa

Staram się kochać 💞 ludzi i samą siebie (trudne)

Kocham 💓 mojego męża (też czasami trudne 😁🤭)

 Darzę sympatią 💗 wielu ludzi i Was kochane blogerki, bo bez Was nie miałabym do kogo pisać:D

Wielkie serducho  ❤️ dla Was 

Pozdrawiam:))Ewa



8 komentarzy:

  1. Jaki fajny post, taki światły i ciepły. Też Cię kocham, moja koleżanko blogowa, i z niecierpliwością czekam na Twoje wpisy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Honorato jak mi miło 😃
      Szczerze to za bardzo nie mam co pokazywać. Same skarpety robię.
      Niedługo się odezwę.

      Usuń
  2. Aż mi się cieplej na duchu zrobiło od Twojego posta. Serdeczności z okazji Walentynek dla Was! Niech się Wam darzy, a psiunce nie zabraknie między Wami ciepełka:-) Obie stópki w skarpetkach do pary wyglądają szalenie uroczo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję za miłe słowa 😊

      Usuń
  3. Kąciki ust same unoszą się w górę:-) i robi się milutko. Duuużo Miłości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to miło trafić na miłość i na cudny, lekki w formie i głęboki w uczucia post. Skarpety świetne, tak podobne, a jednak różnią się nie tylko rozmiarem ale i wzorem, to dobrze, bo mogłyby się mieszać:-) Miłość do siebie jest dla wielu z nas czymś, czego dopiero się uczymy, ale to i tak dobrze, że chcemy po tę naukę sięgać. Odwzajemniam sympatię:-) Wzruszyłam się. Również z powodu Figi, tak też nazywała się nasza piesa. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń